050-8390552

עורך דין הסכם ממון

עו"ד הסכם ממון

הסכם ממון, כשמו כן הוא, זהו הסכם שמפרט את אופן ההתנהגות של בני הזוג במידה והקשר הזוגי ביניהם יגיע אל סופו, זאת מכל סיבה שלא תהיה. אחת הסיטואציות הפופולריות אשר בדרך כלל גורמת לאנשים לרצות לחתום על הסכם זה היא העובדה שכל אחד מהם או אחד מהם מתחיל את הקשר הזוגי עם רכוש, כספים או דירה ורוצה שאלה יישארו בבעלותו במידה והקשר הזוגי יסתיים. חשוב להבין שמדובר במסמך שיש לו משמעות משפטית וחוקית ומהסיבה הזאת חשוב למצוא עו"ד הסכם ממון ולערוך בנוכחותו ובהנחייתו את ההסכם. בדרך זו ההסכם יהיה תקף ואפשר יהיה להפקיד אותו ולקיים אותו בשעת הצורך.

מה חשוב לדעת על בחירת עו"ד הסכם ממון?

הנושא של הסכם ממון קשור לתחום המשפטי של דיני משפחה והוא מהווה את אחד מהנושאים של עולם זה. עו"ד הסכם ממון יהיה עורך דין שעוסק בדיני משפחה ויהיה בעל ידע רב ונרחב כך שיוכל לסייע במגוון רחב של נושאים ותחומים ובכלל זה בכל שאלה שמתעוררת בנוגע לעריכת הסכמי ממון. מעבר לעריכה עצמה של המסמך החשוב ושל החתימות עליו עורך הדין גם ידריך כל זוג בנפרד על פי הנתונים האישיים שלו, יבהיר לבני הזוג את המשמעויות של עריכת ההסכם ואת הדרך להוציא אותו לפועל במידה ויש בכך צורך. בנוסף הוא יענה על כל שאלה שמתעוררת אצלם.

מה צריך להופיע בהסכם הממון?

ברוב המקרים הסכם הממון נחתם בעת תחילתו של הקשר הזוגי על מנת להסדיר מראש מה עושים בנוגע לנושאים שעלולים להוות מחלוקת בעת גירושין, פרידה או חלילה מוות של מי מבני הזוג. עו"ד הסכם ממון יוכל לתת דגש ומשקל לסעיפים ספציפיים שיהיו רלוונטיים ונכונים לזוג זה או אחר וכך ההסכם יהיה מותאם אישית לכל זוג ואל יהיה גנרי שמתאים לכל זוג בלי לתת התייחסות אישית חשובה.

עורך הדין אלון מליחי עוסק בדיני משפחה ומציע גם שירותים של עריכת הסכם ממון, לרבות התאמה אישית ומתן כל ההסברים הנדרשים. משרדנו מעניק שירותים נרחבים, ביניהם: מעמד אישי, טיפול וליווי בהליכי גירושין, ענייני משמורת ילדים והסדרי ראיה, דמי מזונות, ניסוח ועריכת צוואות וענייני ירושה, המעניקים שקט נפשי ללקוחות

עורך דין הסכם ממון

עוד בנושא