050-8390552

עורך דין לענייני עיזבון

ירושה, צוואות ועיזבונות הם נושאים שבדרך כלל אנשים רבים לא רוצים להתעסק בהם או לדבר עליהם בקול רם. למרות זאת, מדובר בנושאים חשובים מאד שהבנה מעמיקה שלהם כיום יכולה לחסוך ולמנוע ריבים או סכסוכים לאחר שאדם זה או אחר הולך לעולמו והצוואה שלו לא ברורה או שלא בטוחים למה הוא התכוון. יש יורשים שיקבלו את ההחלטה לפנות אל עורך דין לענייני עיזבון על מנת שייצג אותם, יחשוף את הצוואה וביחד איתם ידאג לכל מה שצריך בחלוקה על פי תוכן הצוואה. ישנם גם מקרים שבהם עורך הדין יצטרך ליישב סכסוכים או מחלוקות בין היורשים.

החשיבות של שירות מקצועי מצד עורך דין לענייני עיזבון

צוואה מקבלת לא מעט כבוד וחשיבות לאחר מותו של אדם זה או אחר. לא כל כך מהר או בקלות אפשר לבטל צוואה או לשנות את אופן חלוקת העיזבון כפי שהיא מופיעה בצוואה. בנוסף לכך, היורשים בעצמם לא רשאים לבצע שינויים או להחליט על חלוקה אחרת ולשם כך צריך לפנות אל עורך דין לענייני עיזבון שילווה את העניין, יבין לעומק מה הרצונות של היורשים ומה בדיוק הם רוצים או מצפים לעשות. הצוואה היא מסמך משפטי לכל דבר ועניין ומכאן החשיבות של ביצוע הסעיפים שמופיעים בה ללא שינוי וללא הפעלת שיקול דעת.

לא מנהלים עיזבון ללא עורך דין צמוד

מכיוון שצוואה היא מסמך משפטי מחייב שיש לו משמעות ומכיוון שיש בה כדי לחרוץ גורלות ובמקרים מסוימים היא אכן עלולה להיות מפתיעה ולא להכיל הנחיות שהיורשים מצפים להן – חובה שיהיה עורך דין לענייני עיזבון כחלק מהתהליך של חשיפת הצוואה וההבנה איך מתכוונים להתנהל. יש מקרים שבהם היורשים ירצו ביחד ובהסכמה מלאה לבצע שינויים באופן החלוקה ויתכן שמי מהם שיחוש מקופח ירצה לתבוע את ביטול הצוואה. כך או כך – עורך הדין יהיה זה שינהל את העניין.

מחפשים שירות משפטי בנוגע לעיזבון וירושות? פנו אל משרד עו"ד ונוטריון אלון מליחי ותקבלו מענה ומידע בדיוק כפי שדרוש לכם ומתאים לעניין שלכם. במשרדנו, אנו מבינים את המשמעות של הדרכת לקוחותינו לאורך כל התהליך המשפטי וניהול התיק, אנו דואגים לעדכן ולשתף את לקוחותינו בתהליך בשקיפות מלאה.

עורך דין לענייני עיזבון

עוד בנושא