050-8390552

עורך דין צוואה

עורך דין לענייני צוואות

צוואה היא מסמך שיש אליו התייחסות משפטית ויש השלכות לכל מילה שכתובה בו. בישראל מותרים לעריכה כמה סוגים של צוואות ויש חשיבות להבין את ההבדלים ביניהם לפני שמקבלים את ההחלטה איזה סוג של צוואה להשאיר לאחרי יום הפטירה. כיום יש מודעות גבוהה להבנת הנושא ולכך שאין מדובר בפעולה השמורה לביצוע אך ורק על ידי אנשים בגיל מתקדם. במידה ורוצים להבין את המשמעויות של צוואה עורך דין לענייני צוואות הוא איש המקצוע הנכון והמתאים ביותר והוא זה שגם יכול ללוות את עריכת הצוואה כך שתהיה חוקית ותקפה וגם לסייע בהפקדה שלה כפי המתבקש.

שירותים מגוונים של עורך דין לענייני צוואות

אמנם את הצוואה חושפים לאחר פטירתו של מי שערך אותה אך יש לא מעט מה לעשות ולהחליט לפני שעורכים אותה ובדיוק לשם כך צריך לפנות אל עורך דין לענייני צוואות. יש נושאים שחשוב לשים אליהם לב ולתת להם התייחסות בצוואה וכאמור – צריך להכיר את הסוגים השונים של צוואות על מנת להחליט איך הכי כדאי או נכון לערוך צוואה. לאחר שאדם נפטר ונחשפת הצוואה שלו צריך לוודא שחלוקת העיזבון מתבצעת בדיוק כפי שהוא ציווה ובמידה ויש בעיה או מחלוקות בין היורשים הרי שעורך הדין יהיה הדמות המקצועית ליישב את הסכסוך ולפתור את העניין בדרך הנכונה ביותר.

החשיבות של צוואה והכבוד שניתן לה

מערכת המשפט מייחסת גם חשיבות וגם כבוד לצוואות ולא בקלות ישתנה אופן חלוקת העיזבון מהדרך שבה הוא מופיע בצוואה. כאשר מסתייעים בשירותים של עורך דין לענייני צוואות שיש לו ניסיון רב וידע נרחב בתחום הוא יידע להסביר לכל לקוח מה יהיה הכי נכון עבורו ואיך לדאוג שתוכן הצוואה יהיה ברור כך שהיורשים לא ייתקלו בשום עניין לא ברור או כזה שהם לא יודעים איך להתמודד איתו. מכאן החשיבות לקבל ייעוץ פרטני ומקצועי.

עורך דין ונוטריון אלון מליחי מציע שירותים בדיני משפחה ובכלל זה בצוואות וירושות עם יחס אישי, הקשבה וייעוץ מותאם אישית לכל לקוח.  לקוחות המשרד מקבלים ייצוג משפטי מקיף ותמיכה בלתי מעורערת בכל רמות בתי המשפט ובתי הדין הרבניים. הגישה האישית שלנו מבטיחה לכל לקוח יחס אישי, בעוד המחויבות שלנו למקצועיות ואדיבות מבטיחה שירות יוצא דופן בתחומי המשפט המגוונים.

עורך דין צוואה

עוד בנושא